Forum
TillbakaSommarträningar 2023 |
---|
Hej hopp vi provar här och ser hur det fungerar!
Andreas J. 15 jun 2023 |
Svar (32 st) |
---|
Den verkar funka! Jag jobbar tyvärr mellan 09:30 och 19:10 (dvs är i Gävle tidigast 19:30-ish) nu på Söndag så vi får se hur ni gör. Kommer om jag hinner helt enkelt. :) |
Kan köra när som helst efter 17:00 på vardagar. Är bortrest 28e juni - 3e juli. |
Jag och Tyko tar en paus över sommaren. |
Kan tillägga att det går bra när som helst på helger |
Hur ser det ut för er nästa vecka? (V. 26) Mitt schema är ganska tomt så jag är tillgänglig förmiddagen den 26e, hela dagen 27e samt förmiddagen både 1a och 2a Juli! |
Jag kan haka på 26e och 27e. Är bortrest 28e jun - 2a juli. |
Kommer vi in i lokalen med kod eller behöver Andreas låsa upp? |
Kan vi spika ett pass tisdag kväll? Hur sent på förmiddagen har du tid David? Jag har ibland tid för lunchträning om man kan köra ca 11:30-12:30 |
11:30 till 12:30 skulle funka bra för mig, men på Tisdag är jag tillgänglig tills 14 |
11:30 26e eller 27e funkar för mig |
Jag tar med mig träningskläder till jobbet, ska vi köra idag 11:30? |
Yes! |
Ses där, nice. :) |
Hej hörni! Bet om ursäkt för den långa väntetiden, har varit väldigt osäker om exakt när min ledighet nästa vecka blir av, men det är nu fastspikat att jag är tillgänglig förmiddagen Torsdag den 6e och Fredag den 7e. Hur ser det ut för er? |
Både torsdag och fredag funkar för mig 🙂 |
Kommer se till att vara vid dojon 11:30 imorgon (utifall att det går för Andreas vid lunch som i Måndags), annars blir det Fredag, samma tid för mig då också. Om ingetdera fungerar för er är jag tillgänglig 12e från 13:00 fram tills 22-tiden. |
Det är lite tajt med tid för mig imorgon, men jag kan på fredag 11:30!😃 |
Då kör vi idag alltså? |
Såg att jag har ett utslag på halsen nu imorse när jag rakade mig, såg tämligen ringformat ut....Tyvärr ingen träning för mig! Håll lite kik på er själva också... inkubationstiden är 4-10 dagar. Har börjat behandlat så med det sagt bokar jag gärna in något till nästa vecka :) |
Tråkigt att höra, Andreas. :( Men om vi siktar på nästa vecka är jag tillgänglig 12e mellan 13 och 22, annars går det den 17e på förmiddagen, samt när som helst den 18e och 19e. |
Köra imorrn? |
För mig går det imorgon från 13 fram tills 22, hur ser det ut för er? |
Det funkar för mig |
Då får vi se om Andreas kan/om ringormen försvunnit. Hoppas han ser det här. 😅 |
Kan köra från 17😃 |
Ska vi försöka boka någon dag i förväg iaf, svårt att hinna med annars! |
Helt rätt där, Leo. Men pga ändrade planer så blir nästa vecka (dvs 17e till den 23e) upptagen för mig. Ni kan ju såklart köra utan mig! Är tillgänglig förmiddag 24e, 11:30 till 12:30, och hela dagen (anpassar efter er) den 27e. :) |
Har också fått ringorm så blir väl borta minst en vecka |
Frisk nu, finns det tid kvar för sommarträning eller drar terminen igång snart? |
För min del kan det bli lite svårt, men vi får se vad Andreas säger. :) |
Hej på er! Jag var bortrest senare delen av förra veckan. Terminen startar om två veckor så det finns utrymme för mer träning, men tyvärr har jag fått tillbaka ringormen... Behandlat nu i två dagar, återkommer senare i veckan 😃 |
Tråkigt att höra, krya! |